Τηλέφωνο Παραγγελιών
 (από σταθερό ή κινητό)
801 3003017

 

Ακύρωση ή Επιστροφή Παραγγελίας

Μπορείτε να ακυρώσετε μερικώς ή ολικώς την παραγγελία σας επικοινωνώντας μαζί μας στο 801 300 3017 μέσα σε χρονικό όριο όχι μεγαλύτερο των 10 ωρών από την ώρα ολοκλήρωσης της διαδικασίας της παραγγελίας σας.

Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει κατά την παραγγελία σας θα σας γίνει αντίστοιχα και η επιστροφή των χρημάτων:
Για πιστωτική κάρτα, κατάθεση ή έμβασμα η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στην κάρτα σας, μέσα σε 1-3 εργάσιμες ημέρες, σύμφωνα με τους όρους του τραπεζικού συστήματος.

 

1. Τι γίνεται στην περίπτωση που έχει γίνει λάθος στην παραγγελία μου; ή θέλω να την επιστρέψω;

Στη περίπτωση που έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας ή θέλετε να την επιστρέψετε, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας ενημερώσετε εντός 10 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας αποστέλλοντας e-mail στο sales@allprinting.gr γνωστοποιώντας το πρόβλημα και εφ' όσον έχετε την αρχική συσκευασία σε άριστη κατάσταση.
Για την αποφυγή λάθους η «All Printing Solutions» ενημερώνει την περιγραφή και τις εικόνες των προϊόντων που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα της συνεχώς ώστε να μειώνονται οι πιθανότητες λάθους επιλογής των προϊόντων που ενδιαφέρεστε.

ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ1.   

1.    Η ημερομηνία αγοράς να μην ξεπερνά τις 10 ημέρες.
2.    Να μην παραβιαστεί ή καταστραφεί η συσκευασία του προϊόντος και να είναι στην αρχική του κατάσταση.
3.    Να υπάρχει ακριβής αιτιολογία (π.χ το πρόβλημα που αντιμετωπίσατε κ.λ.π.).


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

1.    Επικοινωνήστε με την All Printing Solutions (allprinting.gr) τηλεφωνικά ή με email και γνωστοποιήστε μας το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε. 
2.    Συσκευάστε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή του προς την All Printing Solutions (allprinting.gr).
3.    Αποστείλατε το δέμα με το ίδιο πρακτορείο ταχυμεταφορών από το οποίο σας παραδόθηκε και στη διεύθυνση από όπου εστάλη αρχικά (μέσω της επικοινωνίας μας θα σας δοθεί εκ νέου η διεύθυνση αποστολής).
Σας ενημερώνουμε πως σε περίπτωση που διαπιστωθεί κακομεταχείριση του προϊόντος τότε επιστρέφεται πίσω στο πελάτη με χρέωση του ιδίου.
Για περισσότερες πληροφορίες μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 801 300 3017 (και από κινητό) είτε με e-mail στο sales@allprinting.gr.



21. Τι γίνεται στην περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει πρόβλημα/δυσλειτουργία; Υπάρχει εγγύηση;

Τα προϊόντα επώνυμης εμπορικής ονομασίας (π.χ. εκτυπωτές, περιφερειακά υπολογιστών, HP, EPSON, PANASONIC κ.λ.π) καλύπτονται από εγγύηση σωστής λειτουργίας από τις ίδιες της αντιπροσωπείες. Οι όροι-προϋποθέσεις ορίζονται και καλύπτονται από τις ίδιες. Σε αυτές τις περιπτώσεις θα πρέπει για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή σας να επικοινωνείτε με τα αντίστοιχα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών τους.
Σε περίπτωση που μετά την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης ή το service της επίσημης αντιπροσωπείας, ενημερωθείτε πως θα πρέπει να απευθυνθείτε στο σημείο αγοράς του συγκεκριμένου προϊόντος, αυτό θα πρέπει να το ζητήσετε εγγράφως και να μας το αποστείλετε για να μεριμνήσουμε για την εξυπηρέτησή σας.
Τα προϊόντα μελάνης inkjet ή toner laser που παράγονται ή αντιπροσωπεύονται από την All Printing Solutions, έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας η οποία παρέχεται από την εταιρεία μας. Σε περίπτωση που προκύψει τεχνικό πρόβλημα/δυσλειτουργία με  προϊόν μελάνης inkjet ή toner laser, μπορείτε να επικοινωνείτε με την All Printing Solutions (allprinting.gr) είτε τηλεφωνικά στο 801 300 3017 (και από κινητό) είτε με e-mail στο aftersales@allprinting.gr .



22. Τι γίνεται εάν αλλάξω γνώμη και θέλω να επιστρέψω την παραγγελία;

Στην All Printing Solutions (allprinting.gr) έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε την παραγγελία εντός προθεσμίας 14 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το κόστος επιστροφής των προϊόντων. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με την υποβολή δήλωσης υπαναχώρησης. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.
Όροι Επιστροφής
1.    Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες.
2.    Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση.
3.    Να συμπεριλαμβάνεται η απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.
4.    Να έχετε ενημερώσει την εταιρία μας πριν την επιστροφή και να σας έχει δοθεί η έγκριση της.


23. Αν ακυρώσω την παραγγελία μου γίνεται επιστροφή χρημάτων;

Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει κατά την παραγγελία σας θα σας γίνει αντίστοιχα και η επιστροφή των χρημάτων.
Για Πιστωτική κάρτα, κατάθεση ή έμβασμα η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στην κάρτα σας, μέσα σε 1-4 εργάσιμες ημέρες.

 
Φόρτωση ...