Τηλέφωνο Παραγγελιών
 (από σταθερό ή κινητό)
801 3003017

 

Συχνές Ερωτήσεις

1. Ποια είναι η All Printing Solutions (allprinting.gr) και γιατί να την εμπιστευτώ;

H allprinting.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα και είναι ιδιοκτησία της επιχείρησης «GREENSPOT». Η GREENSPOT δραστηριοποιείται στον χώρο των ηλεκτρονικών υπολογιστών, των εκτυπωτών, των αναλωσίμων original & compatible (μελάνια, toners, ribbons) και σε είδη γραφείου, πολλά χρόνια έχοντας εξυπηρετήσει χιλιάδες πελάτες και χτίζοντας την εμπιστοσύνη σε αυτούς, προσφέροντάς τους ποιότητα, χαμηλές τιμές και υποστήριξη πριν και μετά την αγορά οποιουδήποτε προϊόντος.
Η GREENSPOT είναι μια συνεχώς αναπτυσσόμενη εταιρία η οποία ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες συνήθειες και απαιτήσεις του καταναλωτή δημιούργησε την All Printing Solutions / www.allprinting.gr 


2. Ποιές είναι οι ώρες λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου και της εταιρείας All Printing Solutions (allprinting.gr);

Το τηλεφωνικό κέντρο της All Printing Solutions (allprinting.gr) λειτουργεί Δευτέρα έως & Σαββάτο από τις 09:00  έως τις 19:00.


3. Είναι ασφαλές να προχωρήσω σε μια παραγγελία από  το All Printing Solutions (allprinting.gr);

Η διαδικασία αγορών από την All Printing Solutions (allprinting.gr) είναι απόλυτα ασφαλής. Η εταιρεία μας εφαρμόζει τις πλέον σύγχρονες μεθόδους ασφάλειας, των προσωπικών δεδομένων καθώς και της ασφαλούς περιήγησης σας στο site μας.


4. Είναι ασφαλές να συμπληρώσω τα προσωπικά μου στοιχειά στο All Printing Solutions (allprinting.gr); 

Η All Printing Solutions (allprinting.gr) δίνοντας προτεραιότητα στην ανάγκη των πελατών της για ασφάλεια και προστασία των προσωπικών τους δεδομένων, χρησιμοποιεί τα προσωπικά στοιχεία  αποκλειστικά για την εκτέλεση και απόδειξη των παραγγελιών τους, την ενημέρωση προσφορών εφ’ όσον επιθυμούν καθώς και την επικοινωνία μαζί τους με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.


5. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας για πληροφορίες σχετικά με κάποιο προϊόν ;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους εξής τρόπους :
1.    Τηλεφωνικά:  από σταθερό και κινητό στο 801 300 3017 με αστική χρέωση από όλη την Ελλάδα. Μπορείτε να επικοινωνήσετε και με fax στο 211 790 0721
* Δευτέρα έως Σαββάτο από τις 09:00 έως 19:00 
2.    E-mail:
•    Για γενικές πληροφορίες στο info@allprinting.gr
•    Για παραγγελίες ή για πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία σας στο sales@allprinting.gr
•    Για πληροφορίες που αφορούν εγγυήσεις ή service στο aftersales@allprinting.gr
3.    Αποστολής Μηνύματος:
Στείλτε μας το μήνυμα σας συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε στο κεντρικό Μενού, στην κατηγορία «Επικοινωνία».


6. Οι τιμές που αναγράφετε στα προϊόντα σας είναι τελικές; Περιλαμβάνουν Φ.Π.Α.;

Οι τιμές των προϊόντων μας είναι τελικές, δηλαδή συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α. 24%.
Στις τιμές δεν συμπεριλαμβάνονται τα μεταφορικά ή άλλα έξοδα, τα οποία σας δίνονται κατά την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας που διαμορφώνονται σύμφωνα με τις επιλογές σας.


7. Πώς μπορώ να ξέρω εάν ένα προϊόν που θέλω να παραγγείλω είναι  διαθέσιμο από το All Printing Solutions (allprinting.gr);

Το εξειδικευμένο στελεχιακό δυναμικό της All Printing Solutions (allprinting.gr) ενημερώνει συνεχώς την διαθεσιμότητα των προϊόντων που προσφέρει προς πώληση έτσι ώστε εσείς να γνωρίζεται πότε θα παραλάβετε το προϊόν που επιλέγετε να παραγγείλετε από μας. Έτσι, σε κάθε προϊοντική σελίδα αναφέρεται η διαθεσιμότητα του προϊόντος που ενδιαφέρεστε. Εάν ένα προϊόν που υπάρχει προς πώληση δεν είναι άμεσα διαθέσιμο και εσείς το έχετε παραγγείλει ή δημιουργηθεί πρόβλημα διαθεσιμότητας λόγω αστάθμητων παραγόντων τότε εκπρόσωπος της All Printing Solutions (allprinting.gr) θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει για την πιθανή διαθεσιμότητά του.


8. Με ποιους τρόπους μπορώ να παραγγείλω από το All Printing Solutions (allprinting.gr);

Στο allprinting.gr μπορείς εύκολα να κάνεις την παραγγελία σου με τους εξής τρόπους:

  • Μέσω του site μας: Επιλέγοντας το προϊόν ή τα προϊόντα που επιθυμείτε & πατώντας το κουμπί «ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΤΟ» στην προϊοντική σελίδα του προϊόντος που έχεις διαλέξει, και συνεχίζοντας την απλή διαδικασία «Ολοκλήρωση Παραγγελίας»
  • Τηλεφωνικά καλώντας στο 801 300 3017 από σταθερό και από κινητό από την Δευτέρα έως το Σάββατο και ώρες από 09:00 έως 19:00


9. Ποια είναι η διαδικασία εγγραφής και δημιουργίας λογαριασμού στο All Printing Solutions (allprinting.gr);

Η διαδικασία εγγραφής στο All Printing Solutions (allprinting.gr) είναι πολύ απλή.

Τα βήματα που ακολουθείτε είναι τα εξής :
1.    Ενώ βρίσκεστε στην κεντρική σελίδα μας πατήστε την επιλογή «Εγγραφή».
2.    Ακολουθεί μια φόρμα εγγραφής στην οποία συμπληρώνετε σωστά όλα τα στοιχεία σας που σας ζητούνται και πατάτε «ΕΓΓΡΑΦΗ»
Η διαδικασία δημιουργίας λογαριασμού στο All Printing Solutions (allprinting.gr) ολοκληρώθηκε. Τώρα μπορείτε να επιλέξετε τα προϊόντα που θέλετε και να προχωρήσετε στην διαδικασία παραγγελίας.


10. Ποια είναι τα οφέλη της εγγραφής και δημιουργίας λογαριασμού στο All Printing Solutions (allprinting.gr);

Με την δημιουργία λογαριασμού στο All Printing Solutions (allprinting.gr) θα μπορείτε εύκολα και γρήγορα να διαχειρίζεστε το προφίλ σας. Μπορείτε επίσης να επεξεργάζεστε τα προσωπικά σας στοιχεία, τα στοιχεία της επιχείρησής σας για την έκδοση τιμολογίων καθώς τις διευθύνσεις αποστολής των παραγγελιών σας και να τα αποθηκεύετε για τις μελλοντικές αγορές σας.
Επιπλέον θα μπορείτε να ενημερώνεστε για τα νέα μας προϊόντα και να επωφελείστε από τις οικονομικές προσφορές έγκαιρα και με επαγγελματικό τρόπο, έτσι ώστε να είστε ενήμεροι για την συνεχώς εξελισσόμενη εκτυπωτική αγορά. Ως μέλη της All Printing Solutions (allprinting.gr) θα έχετε την δυνατότητα αποκλειστικά για εσάς να εξαγοράζετε εκπτωτικά κουπόνια που θα προσφέρουμε μόνον σε εσάς καθώς και δώρα.
 
11. Τι γίνεται στην περίπτωση που έχω ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης στο λογαριασμό μου (password);

Εάν ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού σας στο All Printing Solutions (allprinting.gr) έχετε την δυνατότητα να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέος κωδικός, πατώντας την επιλογή  «Ξεχάσατε τον Κωδικό;» στο πάνελ σύνδεσης και καταχωρώντας το email σας το οποίο είχατε δηλώσει στην εγγραφή σας. Τέλος πατήστε το κουμπί «ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΝΕΟΥ ΚΩΔΙΚΟΥ» και σύντομα στο mail σας θα λάβετε τον σύνδεσμο για να επιβεβαιώσετε την επανάκτηση του κωδικού πρόσβασης σας. Πατήστε τον σύνδεσμο και θα μεταφερθείτε στην σελίδα ανάκτησης του κωδικού σας, ακολουθήστε τις οδηγίες στις ενημερωτικές επισημάνσεις που εμφανίζονται σε πράσινο πλαίσιο επάνω αριστερά.

12. Μπορώ να παραγγείλω ένα προϊόν ηλεκτρονικά μέσω του All Printing Solutions (allprinting.gr) χωρίς εγγραφή/ λογαριασμό;

Στην All Printing Solutions (allprinting.gr) έχετε την δυνατότητα να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας ηλεκτρονικά χωρίς να κάνετε εγγραφή ή δημιουργία λογαριασμού επιλέγοντας την ολοκλήρωση των αγορών σας «Ως επισκέπτης». Για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα σας ζητηθούν τα στοιχεία σας (διεύθυνση, email, τηλ. επικοινωνίας κ.λ.π.) για την σωστή και αποτελεσματική εκτέλεσή της. Σε αυτή την περίπτωση δεν θα επωφελείστε με τα προνόμια του μέλους της  All Printing Solutions (allprinting.gr)


13. Πώς προσθέτω ένα προϊόν στη παραγγελία που κάνω ηλεκτρονικά στο All Printing Solutions (allprinting.gr);

Στην All Printing Solutions (allprinting.gr), προσφέροντάς σας εύκολη αναζήτηση προϊόντων & λειτουργικό menu κατηγοριών μπορείτε εύκολα και γρήγορα να βρείτε το προϊόν που θέλετε να παραγγείλετε. Αφού το βρείτε, απλά πατάτε το κουμπί «ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΤΟ» στην σελίδα του προϊόντος που έχετε διαλέξει. Επαναλαμβάνετε την διαδικασία και για άλλα προϊόντα που επιθυμείτε να αποκτήσετε από το site μας τα οποία τοποθετούνται στο καλάθι των αγορών σας και αφού ολοκληρώσετε τις αγορές σας προχωρείτε την διαδικασία έως την «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ».


14. Πώς κάνω ακύρωση μιας παραγγελίας;

Μπορείτε να ακυρώσετε μερικώς ή ολικώς την παραγγελία σας επικοινωνώντας μαζί μας στο 801 300 3017 μέσα σε χρονικό όριο όχι μεγαλύτερο των 10 ωρών από την ώρα ολοκλήρωσης της διαδικασίας της παραγγελίας σας.

Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει κατά την παραγγελία σας θα σας γίνει αντίστοιχα και η επιστροφή των χρημάτων:
Για Πιστωτική κάρτα, κατάθεση ή έμβασμα η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στην κάρτα σας, μέσα σε 1-4 εργάσιμες ημέρες.


15. Ποιες είναι οι επιλογές πληρωμής;

  1.  Με Αντικαταβολή, πληρώνετε την παραγγελία σας την στιγμή της παράδοσής της στον χώρο σας. Επιλέγοντας τον τρόπο αυτόν πληρώνετε μετρητής το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας (αξία εμπορευμάτων, μεταφορικό κόστος & χρέωση υπηρεσίας αντικαταβολής). Η χρέωση της υπηρεσίας αντικαταβολής είναι σταθερή ανεξάρτητα του ποσού της παραγγελίας σας καθώς και του τόπου προορισμού της και είναι 2,50€ (+24% Φ.Π.Α). Η αντικαταβολή ισχύει για ποσά μικρότερα των 500€.
  2. Με Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα VISA, MASTERCARD, EUROLINE, Dinners, American Express. Υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας χρέωση ολόκληρου του ποσού ή δυνατότητα άτοκων ή έντοκων δόσεων εφ’ όσον αυτό αναφέρεται δίπλα στο προϊόν που επιλέγετε για την αγορά του.
  3. Με PayPal εφ’ όσον έχετε δημιουργήσει έναν προσωπικό λογαριασμό στο https://www.paypal.com που είναι η πλέον διαδεδομένη online υπηρεσία ηλεκτρονικών συναλλαγών. Χρησιμοποιείται για ασφαλείς συναλλαγές στο internet και αναλαμβάνει να πληρώσει το ηλεκτρονικό κατάστημα allprinting.gr για λογαριασμό σας. Στην περίπτωση αυτή η συνολική αξία της παραγγελίας σας επιβαρύνεται με +1,5%.  Ενδεχομένως κατά την πρώτη φορά χρήσης της κάρτας σου στο site να ζητηθεί από το αντίστοιχο τμήμα να αποστείλεις αντίγραφο της ταυτότητας και της κάρτας σου (φροντίζοντας να μην φαίνονται τα πρώτα 12 ψηφία στο sales@allprinting.gr  ή στο fax 211 790 0721.
  4. Με Κατάθεση ή έμβασμα στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας με αιτιολογία κατάθεσης πάντα τον αριθμό της παραγγελίας σας για να μην υπάρξει καθυστέρηση στην διεκπεραίωση της:
  •  Σε περίπτωση που η κατάθεση στον λογαριασμό μας γίνει από άλλη τράπεζα μη προτεινόμενη από την εταιρεία μας, θα υπάρχει αντίστοιχη καθυστέρηση ενημέρωσης μας όπως αυτή έχει καθοριστεί από το διατραπεζικό σύστημα.
  • Τα έξοδα της διατραπεζικής συναλλαγής (κατάθεση ή μεταφορά από άλλη τράπεζα) επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.  

Eurobank
Αρ. Λογαριασμού:  0026.0259.19.0200987039
IBAN:         GR5602602590000190200987039

Μετά την με κατάθεση, χρειάζεται να αποστείλετε το καταθετήριο με email στο sales@allprinting.gr  ή με fax στο 211 790 0721

  • Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις από 1/1/2011 τα παραστατικά αξίας 1.500€ και άνω που εκδίδονται προς ιδιώτες (αποδείξεις λιανικής πώλησης) όπως και για παραστατικά χονδρικής (Τιμολόγιο Πώλησης) άνω των 500€ θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ με τους παρακάτω τρόπους:

> Κατάθεση ή έμβασμα στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας
> Χρήση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας.

* Η αντικαταβολή ισχύει για ποσά μικρότερα των 500€.



16. Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

1.  Εφ. όσον ή συνολική σας παραγγελία είναι πάνω των 85 €, η αποστολή της πραγματοποιείται χωρίς κόστος μεταφοράς.

* Η προσφορά δεν ισχύει για την κατηγορία "ΕΚΤΥΠΩΤΕΣ & ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ".

2.  Για παραγγελίες έως και 85€ η αποστολή πραγματοποιείται με εταιρία ταχυμεταφορών που έχει επιλεγεί και συνεργάζεται η «All Printing Solutions».  Η χρέωση της κάθε αποστολής δημιουργήθηκε με στόχο την συμφέρουσα οικονομική πρόταση και απλουστεύοντας τον τρόπο αγορών σας μέσω του allprinting.gr. Έτσι ανεξαρτήτου του βάρους ή του όγκου της παραγγελία σας οι χρεώσεις έχουν:

  • Εντός Αττικής 3,50€  (συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.)
  • Εκτός Αττικής 4,50€  (συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.)



17. Υπάρχει δυνατότητα αποστολής της παραγγελίας μου και εκτός Αθηνών;

Οι αποστολές που πραγματοποιεί η All Printing Solutions (allprinting.gr) είναι Πανελλαδικές.


18. Κάνετε αποστολές και εκτός Ελλάδος;

Βεβαίως. Υπάρχει η δυνατότητα αποστολών εκτός Ελλάδος χρησιμοποιώντας τους αντίστοιχους τιμοκαταλόγους της μεταφορικής εταιρίας για χρεώσεις εξωτερικού.

 
19. Πόσες μέρες χρειάζονται για να παραλάβω την παραγγελία μου;

Η αποστολή της παραγγελίας σας πραγματοποιείται σε 2 - 3 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας.

Η παράδοση γίνεται στην διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει, από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 10:00 έως τις 17:00.
*Ο χρόνος παράδοσης είναι σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας της συνεργαζόμενης εταιρίας courier, οι οποία ανήκει στις κορυφαίες και αξιόπιστες εταιρίες ταχυμεταφοράς. Η All Printing Solutions καμία ευθύνη δεν έχει σε  περίπτωση καθυστέρησης ή λάθους ή φθοράς που συνέβησαν λόγω αιτιών της ταχυμεταφορικής, απεργιών, καιρικών συνθηκών και όποιων άλλων παραγόντων ανωτέρας βίας.

*Εάν η παραγγελία σας πραγματοποιηθεί μετά τις 14.00 τη Παρασκευή η προγραμματισμένη παράδοσή της δεν θα είναι νωρίτερα της Τρίτης.


20. Τι γίνεται στην περίπτωση που έχει γίνει λάθος στην παραγγελία μου;

Στη περίπτωση που έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας τότε είναι εφικτή η αντικατάσταση του με νέο - σωστό. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας ενημερώσετε εντός 10 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας αποστέλλοντας e-mail στο sales@allprinting.gr γνωστοποιώντας το πρόβλημα και εφ' όσον έχετε την αρχική συσκευασία σε άριστη κατάσταση.
Για την αποφυγή λάθους η «All Printing Solutions» ενημερώνει την περιγραφή και τις εικόνες των προϊόντων που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα της συνεχώς ώστε να μειώνονται οι πιθανότητες λάθους επιλογής των προϊόντων που ενδιαφέρεστε.



ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
1.    Η ημερομηνία αγοράς να μην ξεπερνά τις 10 ημέρες.
2.    Να μην παραβιαστεί ή καταστραφεί η συσκευασία του προϊόντος και να είναι στην αρχική του κατάσταση.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

1.    Επικοινωνήστε με την All Printing Solutions (allprinting.gr) τηλεφωνικά ή με email και γνωστοποιήστε μας το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε. 
2.    Συσκευάστε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή του προς την All Printing Solutions (allprinting.gr).
3.    Αποστείλατε το δέμα με το ίδιο πρακτορείο ταχυμεταφορών από το οποίο σας παραδόθηκε και στη διεύθυνση από όπου εστάλη αρχικά (μέσω της επικοινωνίας μας θα σας δοθεί εκ νέου η διεύθυνση αποστολής).
Σας ενημερώνουμε πως σε περίπτωση που διαπιστωθεί κακομεταχείριση του προϊόντος τότε επιστρέφεται πίσω στο πελάτη με χρέωση του ιδίου.
Για περισσότερες πληροφορίες μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 801 300 3017 (και από κινητό) είτε με e-mail στο sales@allprinting.gr.



21. Τι γίνεται στην περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει πρόβλημα/δυσλειτουργία; Υπάρχει εγγύηση;

Τα προϊόντα επώνυμης εμπορικής ονομασίας (π.χ. εκτυπωτές, περιφερειακά υπολογιστών, HP, EPSON, PANASONIC κ.λ.π) καλύπτονται από εγγύηση σωστής λειτουργίας από τις ίδιες της αντιπροσωπείες. Οι όροι-προϋποθέσεις ορίζονται και καλύπτονται από τις ίδιες. Σε αυτές τις περιπτώσεις θα πρέπει για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή σας να επικοινωνείτε με τα αντίστοιχα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών τους.
Σε περίπτωση που μετά την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης ή το service της επίσημης αντιπροσωπείας, ενημερωθείτε πως θα πρέπει να απευθυνθείτε στο σημείο αγοράς του συγκεκριμένου προϊόντος, αυτό θα πρέπει να το ζητήσετε εγγράφως και να μας το αποστείλετε για να μεριμνήσουμε για την εξυπηρέτησή σας.
Τα προϊόντα μελάνης inkjet ή toner laser που παράγονται ή αντιπροσωπεύονται από την All Printing Solutions, έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας η οποία παρέχεται από την εταιρεία μας. Σε περίπτωση που προκύψει τεχνικό πρόβλημα/δυσλειτουργία με  προϊόν μελάνης inkjet ή toner laser, μπορείτε να επικοινωνείτε με την All Printing Solutions (allprinting.gr) είτε τηλεφωνικά στο 801 300 3017 (και από κινητό) είτε με e-mail στο aftersales@allprinting.gr .



22. Τι γίνεται εάν αλλάξω γνώμη και θέλω να επιστρέψω την παραγγελία;

Στην All Printing Solutions (allprinting.gr) έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε την παραγγελία εντός προθεσμίας 14 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το κόστος επιστροφής των προϊόντων. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με την υποβολή δήλωσης υπαναχώρησης. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.
Όροι Επιστροφής
1.    Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες.
2.    Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση.
3.    Να συμπεριλαμβάνεται η απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.
4.    Να έχετε ενημερώσει την εταιρία μας πριν την επιστροφή και να σας έχει δοθεί η έγκριση της.


23. Αν ακυρώσω την παραγγελία μου γίνεται επιστροφή χρημάτων;

Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει κατά την παραγγελία σας θα σας γίνει αντίστοιχα και η επιστροφή των χρημάτων.
Για Πιστωτική κάρτα, κατάθεση ή έμβασμα η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στην κάρτα σας, μέσα σε 1-4 εργάσιμες ημέρες.

 
Φόρτωση ...